KARADAYI=AKLIMIZ=KALBİMİZ=HAYATIMIZ

8 Ekim 2014 günü KARADAYI dizimizin 2.yılını geride bıraktık.Biraz gecikmeli de olsa artık duygularımı kaleme dökme vakti geldi diye düşündüm...

İlk an,işte o ilk an 1. fragmanı gördüğüm  o ilk an...Gazete satan çocuk "yazıyor yazıyor başsavcının makamında öldürüldüğü yazıyor" ve ondan sonra Mahir'in çocuktan gazeteyi alıp okuduğu ve sert bakışı açıkçası etkiledi beni.Akabinde 2.fragman ; Mahir'in merdivenleri hızlıca çıkıp "Hakime Hanım" diye seslenişi ve Feride'nin arkasını dönüp o seslenişe kulak vermesi ve o andaki sert bakışlar merakımı daha da uyandırdı.O sert bakışlardan nasıl aşk doğacaktı?O aşk nasıl filizlenicekti?

Böyle başladı KARADAYI ile ilk yolculuğum...Mahir-Feride aşkı şu ana kadar en hissiyatlı izlediğim aşklardan biridir.O kadar güzel anlatıldı ki bu aşkın filizlenişi, ufacık detaylar bile atlatılmadan...Bu yüzden bu aşkı algıladık sanırım ve bizi de bağlayan bu oldu.Başta Feride, Mahir'e saf duygular besliyor,hisleri oluşuyor...Mahir babasını kurtarmak uğruna bir amaçta bulunduğu için Feride'nin duygularını algılayamıyor bile.Tabi Feride'nin Mahir'e buse kondurmasıyla başlıyor herşey...Belki de Mahir cesaret edemiyordu, o buseyi aldıktan sonra cesaretini gösterip veriyor karşılığını Feride'ye..

İşte böyle başladı bu aşk...Aile ile,yalnızlık ile,idam kararından doğacak can kaybının korkusu ile sınandılar...Ve sonunda da gerçekten can kayıpları yaşadılar...(Bahar,Melih,Safiye Anne,Küçük Nazif).Bu olumsuzluklara rağmen Mahir ve Feride hiç kopmadılar o küçücük anlık mutluluklarının verdiği rehavet onların aşklarını daha da kuvvetlendirdi.Birbirlerinin yaralarını sardılar,sıkı sıkıya bağlandılar.Çünkü onlar birbirlerine benziyorlar yürekleri de bir kalpleri de...

Şu anda Mahir kaybettiklerinin uğruna KARADAYI yolunda ilerlemek istesede Feride'yi uzaklaştıramayacak kendisinden.Bu aşk bitmeyecek, Mahir kabadayı olmayacak,can almayacak sadece adalet için güçlülerin değil haklıların kazanması için KARADAYI olacak.Bu yolda Mahir ve Feride'nin yolları kesişecek ve umuyoruz ki mutlu sonla bitecek bu aşk.Ve bizler KARADAYI ailesi olarak Deniz ve Bahar'ı göreceğiz buna inanıyoruz ve bunu istiyoruz...

Mahir-Feride aşkı çok güçlü,tutkulu ve çok özel bir aşk bizce...Onlar mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz,onlar üzüldüğü zaman keza bizim de yüreğimiz yanıyor,biz de onlarla ağlıyoruz...Kısacası; bu büyük aşk bizim hayatımıza ne kadar kolay işlediyse o kadar zor bir şekilde hayatımızdan çıkacaktır diyorum ama çıkmayacaktır.Hep izlerini taşıyacağız bu aşkın ve bizler KARADAYI ailesi olarak MAHİR-FERİDE aşkını hiçbir zaman unutmayacağız...

Başlık konusuna gelince niçin hayatımız,kalbimiz,aklımız dedim?Niçin eşleştirdim, denkleştirdim KARADAYI'yı bu kelimelerle?Çünkü Mahir ve Feride sürekli yüreğimizdeler,beynimizdeler.Geçenlerde bilenleriniz bilir Mahir ve Feride'yi rüyamda evlenmiş olarak gördüm.Feride'yi aynı gelinliği ile beyazlar içindeki güzelliği ile gördüm.Demek ki bu aşk yüreğimizin o kadar derinliklerindeki gerçek hayatta bile rüyalarımızı süslüyorlar...

Yazacaklarım bu kadar KARADAYI ailem...İçimdekileri dökmek istedim.Benim edebiyatım iyi değildir.Giriş,gelişme,sonuç bölümlerinde hata yapmış,cümleleri kopuk bir şekilde ele almış olabilirim.Ama kompozisyon dersinde bile 60 puanı zor alırdım ben.Bu yüzden kusura bakmayın.Sürç-ü lisan ettiysem affola.Tüm KARADAYI aileme sevgilerimi sunuyorum...

Başta bize bu aşkı gerçekmiş gibi hissettiren biz onlara kurgu tarihinin çifti diyoruz Bergüzar Korel ve Kenan İmirzalıoğlun,a çok çok teşekkür ediyorum ve bu diziye katkısı olan tüm oyuncularımızı kutluyorum...

Sevgili senaristlerimiz Sema Ergenekon ve Eylem Canpolat bizi bu eşsiz diziyle buluşturdukları için teşekkürlerimi sunuyorum.Hayatımıza anlamlar yüklediğimiz ve buna bağlı olarak KARADAYI'nın bize getirdikleri haylice fazla.Bu da Sema ve Eylem hanım sayesinde.

Yönetmenlerimiz Cem Karcı ve Uluç bayraktar ve tüm Karadayı ekibine sevgilerimi sunuyorum.Mahir-Feride sahnelerinin ve tüm sahnelerin en güzel,en özel taraflarını biz onlar sayesinde izledik..

Son olarak MahirFerideFans FanCluba; iyi ki varsınız diyorum.Bu büyük aileyi bir araya toplayıp buluşturduğunuz için aramızda bu SEVGİ bağını oluşturduğunuz için iyi ki varsınız diyorum...

HEPİNİZE SEVGİLER...SİZLERİ SEVİYORUM KARADAYI AİLEM...

DUYGU KAYIŞ ( )

(Böyle bir başlık olmaz ama tamda bunu hissettiriyor KARADAYI benim için)

DipNot : Sevgili DUYGU KAYIŞ ( ) 'ın bu güzel yazısını onun adına biz paylaştık...Harika samimi bir yazdı...Yüreğine, kalemine  sağlık sevgili Duygu :)

0 yorum:

Yorum Gönder