Elveda Karadayı! Hoşçakal Karadayı aile'm!

Sevgili @mahirferidefans hepinizden bir veda yazısı beklerim demişti geçenlerde...Çok büyük hayal kırıklıkları yaşasam da veda yazısında sadece güzellikleri yazarım diye düşünmüştüm. Eleştirim çok olmuştu zaten bu ise dizi ile ilgili son yazı öyle olmamalı diye düşünmüştüm. Ta ki bir kaç saat önce fragmanları izleyene kadar...Şimdi ne diyeyim ki? Ne yazsam, ne söylesem boş...Fragman izlediğimden durmadan ağlıyorum...
Ve yazdıklarım bir çok arkadaşlar ile aynı aslında...
Bir zaman önce Karadayı ya vedam böyle olacak deseler hayatta inanmazdım! 
Ilk tanıtımını gördüğüm andan itibaren aşık olduğum, koşulsuz bağlandığım, hayatımın 3 senesinin koca kısmını harcadığım, haftayı fragman günü/özet güzü/resim günü diye böldüğüm diziyi artık ne görmek ne duymak istiyorum. Eskiden sırıtarak yüzlerce kez izlediğim sahneler artık üzüntü kalp sızısından başka bir şey vermez çünkü...
Bir DVD'im vardı, MF tüm sahneleri ile dolu olan, dizi bitince hep izler-izler hatırlar düşünmüştüm. Onu kırıp çöpe fırlattım, çünkü gereği kalmadı. Çünkü bize yarattıkları karakterlere reva gördükleri final ile tüm güzellikleri yok ettiler!!
Ve başka dizi, film vs artık bunların hiçbirine heves kalmadı...

Şimdi bakıyorum da bloğumuzda ki eski yazılara...dizide görmek istediklerimizi paylaştıklarımız...ve izlediklerimiz...ve bu gibi final...gözlerimden yaşlar süzülüyor, pek bir şey yazamıyorum :(( Yeterince yazdık hep zaten. Boşuna yormuşuz kendimizi, zerre kadar umursanmıyormuşuz. Hatta belki şimdi gülüyorlardır bizlere. 
Bundan sonra yazmanın zaten bir manası yok. 
Ama gün gelecek çok pişman olunacak...işte o gün geç olacak artık.

3 sene boyu hayatımın bir parçası olan, her şeyi ile "EN"im olan, şimdi ise izlediğime binlerce kez pişman olduğum Karadayı'ma demek istediğim: ELVEDA KARADAYI !


Ve...bir seneden uzun bir zaman çerçevesinde hep beraber olduğum, keyifli sohbetler eden, belki yanında olduğu ailem ve arkadaşlarımdan bile deha fazla zaman geçirdiğim, ruh ortaklarım...Karadayı ailem! Ve özellikle...haz etmediyim tweeter'i bana sevdiren, bu aileyi bir araya getiren sevgili @mahirferidefans! Sizlerle ilgili tek pişmanlığım aranıza geç katılmış olmam. Keşke daha önce tanısaydım sizleri! Her şey için çok-çok teşekkürler! Ve keşke böyle olmasaydı...Ama dediğiniz gibi bu da bizlere ders olsun  demek ki bu kadar önemsememek, bağlanmamak  gerek. 
Sizlerle vedalaşmıyorum, HOŞÇAKAL diyorum sadece. Bir gün yine hep beraber keyifli sohbetler ve de görüşmek umudu ile...seviyorum sizleri, Kendinize iyi bakın :)

0 yorum:

Yorum Gönder