Artık "Güçlüler değil Haklılar kazansın"

Yeni fragmanı izlemeyen var mi? Var!Ben...

Bir daha fragman izlemeyeceğim.

3. sezona sevinmeyenlerdendim ben.Pek de haksiz çıkmadım.Mahir ve Feride'siz bir hayat nasıl devam edecek bilmiyorum ama böyle devam etmesini de istemiyorum.

1. Sezon...Bir Feride'miz vardı.Her şeyi iyi bilen, kati ve kuralcı...Feride'nin nasıl değişime uğradığını nasıl harika bir aşık, kadın olduğunu, o kati ve kuralcı Feride'nin içinden nasıl bir cevher çıktığını izledik.Birde Mahir vardi gözünü hırs, kalbini korku bürümüş.Her şeyi yapmaya hazır ama kader karşısına Feride'yi çıkardı.O kalp nasıl da yumuşadı, o hırs nasıl da umuda dönüştü.. Sevdalandilar...Bir oldular...Bütün sırlara ve engellere ve acılara rağmen de bir olarak kalmayı başardılar.

2. Sezon...Birlikte başladilar,Hedefleri aynıydı ve bu uğur da hiç bir fedakarlıktan da kaçınmayacaklardı.İnanmışlardı davaya ve birlikte savaşarak ilk etabı da kazandılar.Onlar savaşı kazandıklarını sanmışlardı ama son bölüm öyle olmadığını  çok iyi bir şekilde belli etti.

3. Sezon...Kaldığı yerden devam edecek derken başka bir dizide bulduk kendimizi.Vardır elbet bir sebebi dedik, onca yeni insani tanıdık , onların da sorunlarını izledik ama onların sorunları ağır bastı ve bizimkilerin sorunları unutuldu.Biz Melih'in neden intihar ettiğini hala bilmiyoruz yani esas sebebi...Mehmet Zalim hala herhangi bir şekilde şüpheliler arasına giremedi.Haydi biraz erken diyelim ama yakınından bile geçilmiyor.Kader hanımın oğluna bıraktığı anahtar ne oldu?Melih'in Feride'ye bıraktığı dosyalar nerede?Feride'nin fark ettiği daktilo hatalı mektup bir ise yaramayacak mı?Melih'in karısının esrarengiz ölümü açıklığa çıkmayacak mı? Başımıza bir Belgin davası çıktı.Her yerde bitiyor ama bir ise yarayacak mi hala belli değil.Ama beni esas rahatsız eden Belgin ve diğerleri değil de Feride'nin düştüğü durum.Ne yaptınız bizim azimli, gururlu ve vakur Feride'mize. Durmadan ağlamaktan, doğru dürüst düşünemeyen, devamlı bir karar verip sonradan vazgeçmek zorunda kalan zayıf bir karakter oldu Feride.Eski Feride Mahir'ini bir kahve köşesinde yabancı bir kadınla öpüşürken gördüğünde bu oyuna gelir miydi?Mahir bile inanmadı ama Feride inandı.Hele bu son bölümde kusura bakmayın ama o kadar lüzumsuzluklar vardi ki.Turgut geliyor bir hayalet gibi bir dosya veriyor ve Feride sormuyor bu dosya nereden diye.Sen kimsin diye, üstelik sahte olmadığını da anlıyor.Birden kanun kadını  kesilip Mahir'e hücum...Feride anlamamış mıydı  Seyit'i Mahir'in vurduğunu?O dosyaya yada Nazif'in sessiz evetine ihtiyacı mi vardi?Neyse ki son sahnede arkadaşımızın dediği gibi, Yasin'in odasında hakim ve sanıktan ibaret bir mahkeme kurup Mahir'i hızlıca yargıladı ve bağışladı. Biz de oh dedik.

Ayrıca Mahir gibi vicdanıyla hesaplaşmasını bilen bir kişiyi yargılasanız 5 yada 10 sene hapse atsanız çıkınca kendisini daha mi iyi hissedecek?Mahir kendini kendisi mahkum etti.Onu kimse azat edemez bu duygudan ne kanun ne ceza.

Ben Feride'yi aciz görmek istemiyorum.O koskocaman yürekli bir kadın.Mahir dedi ben değil. Vehbi'nin evinden dosyayı kaçırmaları harikaydı..Evlerinde geçirdikleri zamanlar harikaydı.Hoş yine bir arkadaşımızın tabiriyle Mahir'e hep karavana attırdı ama...

Senarist bayanlar gerçekten Turgut'un dediği gibi Mahir'i bir öldürme makinası yapacaksanız lütfen vazgeçin.Mahir'in ve Feride'nin bu oyunu bozmasına yardim edin.Artık "Güçlüler değil Haklılar kazansın"...Ama Mahir ümidini, umudunu kaybetmeden...Başından beri en çok istediğim şey...Feride hamile olsun bakalım Mahir o 9 ayı nasıl bekleyecek.Biraz da içimizi açın yeter kararttınız bayanlar vallahi yeter.

0 yorum:

Yorum Gönder