ŞİMDİ DAHA YÜKSEK SESLE KARADAYI

ŞİMDİ DAHA YÜKSEK SESLE KARADAYI

8 Ekim 2012 tarihinden itibaren Türk televizyon tarihi efsane bir dizinin başlangıcı oldu.Öyle bir kazındı ki bu tarih gönüllere yüreklere televizyon dünyasına değişmez ve değiştirmeye de kimsenin gücü yetmez.Öncelikle biraz son dönemde eleştiri yapanlardanım dizimize dair.Karadayı öyle bir hayatımın parçası oldu ki söylenmem çok sevmemden çok sahiplenmemdir.

Evet bugüne kadar o kadar güzel sahneler izledik ki o kadar en dediğimiz sahneler oldu ki şu an bile diğer dizilerde olmayan güzel sahneleri izlememize rağmen eleştiriyoruz.Mahir’in çamura batmış eli kanlı vicdansız adamlarla bir arada olması canımı sıkıyordu.Gelen fragmanla derinden bir ohhh çektim.Belgin konusu hala ben bu durumdan rahatsızım ama Mahir gereken tavrı Feride’ye söz verdiği için göstermeye başladı.Ama artık Memet Saimin’de işleri  çarşafa dolansın rast gitmesin.Hemen bir anda pat diye öğrenemez Mahir ama adım adım yaklaşsın Memet Saim korksun biraz da.Adam da nasıl bir şans varsa duyulmaması gerekenleri şıp diye duyuyor hele de Mahirle ilgiliLYani artık biraz da iyiler adına gelişmeler olsun ve aksiyon  gelsin biraz da.Mahir ve Feride sevdasında da malasef bir şeyler eksiliyor gibi.Ama umutla heyecanla bekliyoruz yine en sahneleri izleyeceğimize eminim.

Karadayı sevdamız gönül bağımız güzelliği zaten reytingle ölçülemeyecek kadar büyük bir anlam taşıyor bizler için.Dile kolay 3 sezon 87 hafta zirvede olduğumuzdan biraz reytingimiz düşmüş diye bazıları konuşmuş yazmış çizmiş pek de umrumda değil de tabi ki eleştiri kabulümüzde emeğe de saygısızlık yapılmaz ama. 1.bölümden itibaren neler geldi neler değişti kaç dizi oynadı neler oldu demi.Ama hep zirvede Karadayı var ve hep de öyle olacak.Üstelik aldığımız reyting başka günde yayınlayıp 1.olan dizilerin reytinginden çok da iyi.Emeğe saygı duyanlardanım ama artık anlamak istemeyenlerde anlasın kimse bir Mahir Feride olamaz.Kimse sevdayla adaleti bir arada böyle güzel anlatıp bu kadar güzel canlandıramaz.Kimse bu kadar yüreklere gönüllere kazınamaz.Kimse Nazif Babam kadar güzel şiir okuyamaz.Kimse Kadınım şarkısına bu kadar güzel anlam yükleyemez.Daha neler neler var demi Karadayı ailem siz anladınız beni.’Ben seninle her şeye varım Mahir’ diyen Feride gibi biz de her daim Karadayıylayız.O yüzden diyorum ki ŞİMDİ DAHA YÜKSEK SESLE KARADAYI.Pazartesi KARADAYIDIR ve hep öyle kalacaktır.

Öncelikle konuşmayı severim yazma da iyi değilimdir ama içimden geçenleri dökmek istedim sizlere bir hatam varsa affola.Sevgiler İyi ki varsın KARADAYI iyi ki varsın KARADAYI ailesi.


Melek

0 yorum:

Yorum Gönder