Mahir&Feride'nin bir şarkısı olmalı diyorduk ya hep :)

Merhaba Karadayı Ailesi,
Dizimiz başladığından itibaren kendi çapında bir şeyler icra etmeye çalışan bir Udî ve acemi bir müzisyen olarak, dizi içerisinde kullanılan her türlü saz eseri, şarkı, türkü, uvertür ne varsa hepsiyle yakından âlâkâdârım ve hepsini tıpkı sizler gibi -hatta sizlerden de öte olabilir- yakın markaja almış durumdayım.  Tam da bir şarkı da ben yapsam Mahir ile Feride'ye nasıl olur diye düşündüğüm sıralarda Fan Klübümüzün bu işi dillendirdiğine şahit oldum. Madem dile getirildi, senaristlerimiz ve Toygar Işıklı Bey'den de ses çıkmıyor, ha gayret dedim kendime. Gayri resmi :) senaristimiz ve bazı bazı şarkı aranje eden ve şarkı sözleri yazan Eylem Demir ile, kendileri güfteyi yazsın ben de besteleyip, söyleyeyim diye paslaşmayı düşünürken, ansızın ilham geliverdi. Kimden derseniz tabi ki aşkın piri olan özellikle Feride (altını çizmekte fayda var) ve Mahir'den. Bu aşkın mimarları olan senaristlerimiz Eylem Canpolat ve Sema Ergenekon Hanımlardan. Ve tabi ki bu aşkı iliklerimize kadar işleten, kurgu tarihinin en uyumlu çifti biricik Feride'miz Bergüzar Korel ve gözü kara gönlü bembeyaz Mahir'imiz Kenan İmirzalıoğlu'ndan. (Bizce en uyumlusu demedim dikkat ederseniz çünkü Mahir&Feride aşkının bizcesi olmaz. Onlar evrensel aşk normlarını yıktılar zira :) Romeo&Juliet'miş Leyla&Mecnun'muş tırıvırı onlar. Yalan sayar, kâle almayız :) Tek dileğim; aman sonları onlara benzemesin.) Güfteyi yazmaya başladım. Sonrasında senaristlerimizin Feride ile Mahir'e bir şarkı çalışmasının olduğunu ve yakın zamanda bizimle paylaşılacağını açıklayan tweetini gördüm. O sıralarda güftesini tamamlamış ve besteyi şekillendirmeye başlamıştım bile. Ve en nihayetinde amatörce kaydını da bitirip son şeklini vermiş durumdayım naçizane. Heyecanımdan yerimde duramadım ve sözleri gecenin bu saatinde buradan sizlerle paylaşmaya karar verdim. Adım hıdır, elimden gelen budur:

         -SEVİŞMEK SÖZ VERMEKTİR-

FERİDE: (Aşk ve Teslimiyet)
Bıraktığımda yüreğimi avuçlarının arasına,
Bilemedim saklandığını bir yalanın ardına.

Gözlerinde kayboldum sözlerinle huzur buldum.

Sevda rüzgârı esti aşkına ben teslim oldum.
                               *   *   *
Sevişmek söz vermektir deyiverdin usulca,
Öpüşmek mühürmüş meğer iki kalbin arasında.

MAHİR: (Aşk ve Istırap)
Dokunamazdım yüreğine dalsam da gözlerine.

Parlayan bir güneştin sen karanlığın pençesinde.

Gözlerine hapsoldum aşkının esiri oldum.
Ahu gözlerine daldım hakikatten sıyrıldım.
                               *   *   *

Sevişmek söz vermektir deyiverdim usulca,
Sen kefilmişsin meğer iki kalbin arasında.

FERİDE: (Aşk ve Hakikat)
Yok saydığımda sevgini, aşkla bakan gözlerini,
Hissetmiştim ellerimde delice çarpan kalbini.

Artık aşktan kaçamazdım sensiz de olamazdım.

Kalemini kırsam bile, yüreğimde asamazdım.

                        *   *   *

Sevişmek söz vermektir deyiverdin usulca,
Öpüşmek mühürmüş meğer iki kalbin arasında.


MAHİR: (Aşk ve Hasret)
Unutamazdım artık seni soluduğum nefesini.
İmkânsızım olsan da duydum kalbinin sesini.

Kadınımsın sen benim ömrümü vereceğim.

İlk ve tek sevdam sensin, senin olmaktı dileğim.

                        *   *   *

Sevişmek söz vermektir deyiverdim usulca,

Sen kefilmişsin meğer iki kalbin arasında.

Güfte&Beste: Canan Orcan
Yorumcu: Canan Orcan

--------------------------------------------------------
Not: Bugün akşam olmadan şarkıyı da paylaşacağım.

En derin saygı ve sevgilerimle... Aşk ile (M&F) kalınız.


Canan Orcan

0 yorum:

Yorum Gönder