BUGÜN GÜNLERDEN KARADAYI!

BUGÜN GÜNLERDEN KARADAYI!

Ve aylardır, haftalardır, günlerdir beklediğimiz o büyük gün geldi sonunda. Şuan hissettiklerim çok tuhaf. Elbette mutluyum ama içim buruk aynı zamanda. Sezon finalindeki son sahne aklımdan çıkmıyor. O patlama. Mahir'in gözündeki o ateş... Evet o ateş hepimizin yüreğine düştü resmen. Nazif Baba, gül kokulu Safiye'sini ve canından çok sevdiği torununu; Mahir ve Songül hem annesini hem yeğenini; İlknur ise hem annesini hem de ikinci kere evladını kaybetti bu patlama ile. Mahir umutlarını, yarınlarını, düşlerini, ahu gözlüsüyle kuracağı yuvasını kaybetti. Feride asıl Mahir Kara'yı, hayalini kurduğu ailesini, doğmamış çocuklarını, sevdiği adamı kaybetti. Mahir ile Feride'nin yaşadıkları, yaşayacakları bir yana beni en çok etkileyen İlknur oldu. İkinci kere evladını kaybetti. Üzerine titrediği Nazif'ini kaybetti. Ne kadar acıdır bir annenin evladını kaybetmesi. Evlat acısıyla sınanması. Ben bunları yazarken bile dökülüyor gözyaşlarım. Bugün izlerken ne halde olacağım az çok tahmin ediyorum. Paket paket mendillerim hazır. Canım yanacak, yüreğim acıyacak, gözyaşlarım sel olup akacak. En çok da Nazif'in ölümü yaralayacak beni. O küçücük bedenin, o kocaman sevgi dolu yüreğin aramızdan ayrılması yaralayacak beni. Şimdi çok acı çekeceğiz ama ben asla umudumu kaybetmeyeceğim. İyiler adına da güzel günler gelecek, güneş doğacak eminim. Bir kez daha yinelemek istiyorum. Senaristlerimize güvenim tam. Sevgim sonsuz. Başka ne denir bilmiyorum. Bütün Karadayı aileme şimdiden sabır ve iyi seyirler diliyorum. Bu sezon, bizim sezonumuz olacak hayırlısıyla. Bol reytingli bol ödüllü bol sevdalı bol adaletli her şeyden bol bir sezon olsun İnşallah!

Karadayı ailem hepinizi ayrı ayrı seviyorum.

Hatam olduysa affola!

İrem Sevinç

0 yorum:

Yorum Gönder