Karadayı…Karadayı’mız; (Mahir&Feride)

Karadayı…Karadayı’mız; (Mahir&Feride)

Ve Ekimde diyordu...8 Ekim2012, benim için çok özeldi ‘Karadayı’ sabırsızlanıyordum bir an önce başlasın istiyordum çünkü Bergüzar Korel’i nam-ı diğer hakime hanımı çok seviyordum. Ve başlamıştı hüzünlüydü; aşk kokuyordu, dostluk kokuyordu…Unutulmuş değerler güz yüzüne çıkıyordu… Ve bölümler ilerledikçe hep bizden bir şeyler buluyorduk. Pazartesi gecemizin en özel en güzel misafirleri Feride ile Mahir, onlarla gülüyoruz onlarla ağlıyoruz. Ve hep diliyoruz bu sevda mutlu bitsin. Demişti ya Mahir Feride’sine ‘ömrüm sevdamın mührüdür’ diye lütfen böyle olsun sonu, ömürleri kenetlensin birbirlerine. Bu sezon farklı olacak diyoruz hepimiz acı çekmeye alıştık ama sonumuz mutlu olsun çünkü Karadayı’mız her yönüyle efsane diziler arasında çoktan yerini aldı..

Bu sevda hikâyesini bizlere sunan; oynayan, yazan, yöneten herkesin yüreğine sağlık…Bir bilseniz bize ne kadar güzel bir hediye verdiniz ve sayenizde sağlam dostluklar kurduk. Gerçek anlamda da aile olduk. Çok yazacağımız şey var bu sevdaya dair zamanla inşallah. Ve son olarak sevgili Canan Tan’ın harika bir romanı var ‘Yüreğim Seni Çok Sevdi’ inanın benim yüreğim sizleri çok sevdi…Sürçü lisan ettiysem af ola J

 Sevgiler!

(DipNot : Bu güzel yazı sevgili @SinanStrong66 tarafından kaleme alındı.Yazısını biz yayınladık.)

0 yorum:

Yorum Gönder