Mahir İle Feride'nin Sevdası Bitemez!

Mahir İle Feride'nin Sevdası Bitemez!

Öncelikle herkese merhaba sevgili Karadayı ailem. Şuan o kadar çok şey yazmak istiyorum ki. Hani yazsam roman olur derler ya. Tam da o türden yazmak istediklerim.

Sezon finalini izlediğimden beri düşündüm, düşündüm, düşündüm. En baştan en sona kadar düşündüm. Sonra en sondan en başa kadar düşündüm. Düşündükçe kayboldum sahnelerde. Yaşanmışlıklarda.

Sezon finalindeki son sahne görmeye alışık olmadığımız bir sahneydi. Ancak bakışlar... "Gözler kalbin aynasıdır." cümlesinin kanıtıydı sanki. Feride'nin gözleri dolu doluydu. Mahir bir kere "Feride" dese bütün her şey eskisinden de güzel olacak gibiydi. Yada ben öyle hissettim bilmiyorum. Yeni sezonda neler olacak? Mahir ile Feride sahneleri nasıl olacak? Mahir ile Feride'nin arası nasıl olacak? Bunların hiçbirini bilmiyoruz. Yeni sezonda izleyip göreceğiz artık.

İleriyi göremiyoruz ama geçmişe dönüp düşündüğümüzde bu sevdanın ne kadar çok sınanmadan geçtiğini de en iyi biz biliyoruz. Onlar bir yaşadıysa biz bin yaşadık çünkü. Onların her anını aklımıza kazıdık. Onlarla yatıp, onlarla kalktık. Onlarla gülüp, onlarla ağladık. Ve ne yaşadıysak Karadayı ailemizle beraber yaşadık.

Bir bölüm üzerine bir şeyler yazsam geriye 74 bölümün hatırı kalır. Ama 61.bölüm daha doğrusu "veda busesi" bu sevdayı en iyi anlatan sahnelerden biriydi bana göre. Her şeyi çok iyi bir şekilde ifade etmişti bize o sahne. Mahir ile Feride'nin sevdasının büyüklüğünü kanıtlamıştı adeta. O sahneyi izledikten sonra bu sevdanın bitmesi fikri bile saçma geliyor insana. Başka sahneler üzerine konuşmaya bile gerek duymuyor insan.

Bu demek olmuyor ki diğer sahneler gereksiz. Hiç olur mu öyle şey? Biz Mahir ile Feride'nin her anına sevdalandık. Aşk hevesin geçene kadar sevda nefesin yetene kadar diyorlar ya. O zaman nefesimiz yetene kadar Mahir ile Feride'nin yanındayız. Bizim önceliğimiz her zaman Mahir ile Feride oldu. Bundan sonrada öyle olacak. Şimdiye kadar 3.şahıslara hep karşı olduk. Her zamanda karşı olacağız. Bizim için her zaman öncelik Feride ile Mahir'in. Gerisi tırı vırı.

3.sezonda neler olacak bizleri neler bekliyor gerçekten bilmiyoruz. Bildiğimiz tek şey Mahir ile Feride'nin sevdasının bitmeyeceği. Ufak tefek pürüzler olacaktır ama bu sevda muhakkak küllerinden doğacak ve eskisinden de sağlam bir şekilde yoluna devam edecektir. Ben inanıyorum buna.

Hani hep umut diyoruz ya. Umudumu hiçbir zaman kaybetmeyeceğim. Umut etmekten de asla vazgeçmeyeceğim.

Sevgili senaristlerimizin dedikleri sürekli dolaşıyor zihnimde. "Mahir ile Feride'yi izlemeye doyamayacaksınız." - "Bize az sabır bol sevda gerek."

İşte tamda bu yüzden sevgili senaristlerimize güvenim tam benim. İşte tamda bu yüzden son bölüme kadar, son ana kadar umudum hep benimle olacak.

3.sezon yeni karakterler dahil olacak dizimize. Bu kesin bilgi diye düşünüyoruz. Hatice Şendil'in dahil olacağı konuşuluyor ama bunlar sadece varsayım. Daha kesin bir bilgi yok. Ben kendi adıma gelmesini istiyorum. Feride'nin kıskanç hallerini izlemek keyifli oluyor zira. Tabi  bu demek değil ki o gelsin Mahir ile Feride sevdası iyice çıkmaza sürüklensin. Mahir, Feride'yi değilde onu seçsin. Niyetim asla o değil tabi. Dediğim gibi 3.şahıslara sonuna kadar karşıyım. Benim tek niyetim Feride'nin kıskanç hallerini izlemek. Ötesi yok. Zaten başka niyetle gelecekse gelmemesini yeğlerim.

Aslında o kadar çok şey var ki daha yazmak istediğim ama şimdilik bu kadar yeter diye düşündüm. Ben içimden geldiği gibi ve büyük bir keyifle yazdım. İnşallah sizde keyifle okursunuz.

Sevgilerimle...
İrem Sevinç.

0 yorum:

Yorum Gönder