BU YAZI SEMA ERGENEKON İÇİN!


BU YAZI SEMA ERGENEKON İÇİN!


Sezon finali öncesi bir yazı olsun istedim. Ama bu yazı sadece dizimiz ile ilgili olmayacak bu diziyi yaratan biri ile ilgili olacak şimdiden söyleyeyim…


‘SEMA ERGENEKON’



Evet… ‘Sema Ergenekon’ bu ismi bazıları hiç duymamış olabilir. Bazıları uzun yıllardır tanıyor olabilir (Örneğin; Eylem Canpolat). Bazılarına göre ‘anne’ kelimesinin karşılığıdır bu isim. Bazılarına göre ‘bir eş’ yani ‘hayat’ demektir.

Bazıları ise bu ismi sadece duymuşlardır. Kendisini hiç görmemişlerdir. Doğru düzgün konuşmamışlardır bile. Buradaki ‘bazıları’ bizler oluyoruz yani ‘Karadayı Ailemiz’…

Sema Ergenekon’un talihsiz hastalığını duyunca gerçekten şok oldum. İlk önce kabul etmek istemedim. İnanamadım. Sonra dedim ki kendi kendime. ‘Her şey insanoğlu için değil mi bu dünyada?’ Gerçekten de öyle. Her şey bizim için maalesef. İyisiyle, kötüsüyle, doğrusuyla, yanlışıyla, hatasıyla, günahıyla, sevabıyla… Ama dedim ki Sema Ergenekon ve Eylem Canpolat’ın bize öğrettiği gibi ‘En son umut ölür.’ Sema ortişimize hiçbir şey olmaz. Eylem ortişle bir olup onlar bize daha çooooook çektirecekler. Ne onlar bizden ne de biz onlardan öyle kolay kurtulamayız. Kurtulmak istemeyiz de!

Şimdi bir insanı hiç görmeden, hiç konuşmadan da sevemez miyiz?

Bal gibi de severiz. Biz onların yüreğini tanıdıktan, Karadayı’yı izledikten sonra daha iyi anlamadık mı hayatı?


Umut, adalet, anne, baba, evlat, dost, sevda bu kelimeler onların sayesinde daha çok anlam kazanmadı mı hayatımızda?

Evet bunların hepsi oldu.  Bunların hepsi Sema Ergenekon ve Eylem Canpolat sayesinde oldu.

Ben bunların hepsini düşünürken Sema Ergenekon Twitter’a ‘ Tedavi gördüğüm doğrudur. Şifa bulduğumsa duyurulur:))) ’ diye yazdı. Sevinçten gözlerim doldu o an. O kadar çok seviyorum ki onu. Ona kötü bir şey olma ihtimali bile yıkmıştı beni. Ama onun yazdığı benim şifam olmuştu sanki.

Bazıları benim yazdıklarıma saçmalıyor diyecek. Bazıları da aksine bana hak verecek.Sema ortişimin parmağına çöp batsa benimde içim yanar. Bu Eylem ortişim içinde geçerli. İkisi de gerçekten çok önemsediğim çok değer verdiğim insanlar.


Bana Karadayı gibi bir dizi, Karadayı ailesi gibi bir aile verdikleri için ayrıca minnettarım onlara.

Dualarım hep seninle olacak Sema Ergenekon. Dualarım hep seninle olacak güzel insan.


Ben tüm içtenliğimle tüm samimiyetimle yazdım bu yazıyı. Haddim olmayarak Karadayı ailem adına şunları da söylemek isterim Sema ortişimize. Biz her zaman sizin yanınızda olacağız. Siz her zaman bizlerin dualarında olacaksınız. Elimizden ne geliyorsa hep en iyisini yapacağız sizin için.

Kendine çok iyi bak Sema ortiş yoksa valla fena bozuşuruz ona göre. Sen bize lazımsın.

Sezon finaline sayılı dakikalar kaldı. Ne yalan söyleyeyim olacaklardan korkuyorum. Ama size de güveniyorum. Bu yüzden içim birazcık rahat. Bu tatil çok zor geçecek şimdiden söylüyorum.


Eylem ortişim, Sema ortişimiz sana emanet. İkinizde kendinize çok iyi bakın ve 3.sezonda bizi çok üzmeyin. Bakın umudumu hiçbir zaman yitirmiyorum. Yitirmeyeceğim de! Size itimadım tam. Beni utandırmayın lütfen. Sizleri çok seviyorum. Sizleri gerçekten çok seviyorum.

Karadayı ailem hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum. Şimdiden herkese iyi seyirler diliyorum. Dizimizi izlerken sakin olmanızı da ayrıca tavsiye ediyorum.  

Sevgiler…İrem Sevinç.

  

0 yorum:

Yorum Gönder