Bu gün 18 Haziran...

Bir bölümü daha geride bıraktık... Ve onunla bir sezonu daha... Ama ben bugün ne sezon ne de bölüm ile ilgili yazmak istiyorum. Bu yazımda yazmak istediklerim bir çoğumuzu bu diziye bağlayan, bunca insanın biraya gelmesini sağlayan Mahir ve Feride'ye, yani onları canlandıran - Kenan İmirzalıoğlu ve Bergüzar Korel.

Çünkü ben kendi adıma söylüyorum onlar olmasaydı Karadayı'yı izlemeye başlamayacaktım bile. Çünkü ben yerli dizilere çoktan küsmüş her defasında hayal kırıklığına uğramış biri olarak, izlememeye karar vermiştim ve de izlemiyordum. Ama sonra bu çift çıktı karşıma.
Genelde dizi ne için izlenir? Sizi çeken bir senaryo, daha önce kitabını okuduğunuz hikaye...Sadece çok sevdiğiniz oyuncu oynadığı için...Hatta güzel evler/elbiselere bakmak için diziyi izleyenler bile var [bu yüzdendendir ki Karadayı bizim zamanları anlatan bir dizi olsaydı reyting rekorları bırakmazdı...ama bizler için böylesi daha güzel değil mi?:)]
Sadece bir çiftin uyumu/kimyasından etkilenip dizi/filmi izlemeye başlayan ve de bırakamayan kaç kişi vardır? Daha doğrusu sadece uyumu/kimyası ile onca seyirciyi (sadece onlar için izleyenlerden bahsediyorum) ekranlara bağlayan kaç dizi çifti vardır? Fazla değildir, hatta çok az bence.

Benim için bu bir ilktir. Ben genelde senaryosuna göre izlemeye başlar, sonra genel olarak oyunculuklar ve hikayeyi seversem izlemeye devam ederim. Ve sevdiğim oyuncu için sevemediğim bir projeyi'de izlemem [ hatta misal - Kenan İmirzalıoğlu: uzun zamandır Türkiye'de sevdiğim oyunculardandır kendisi ama Karadayı ya kadar hiç bir dizisini izlemedim. Peki ne için seviyorsun diye sorarsanız, inanın bir cevap veremem. Tartışılmaz çok iyi oyuncudur  ve 1-2.filmini ve tabiki Karadayı'yı izleyerek bundan daha bir emin oldum. Ve de yakışıklı tabi ;) Ama onda kendini bana sevdiren başka birşeyler de var. Bakışlarıdır belki, gülüşüdür, samimi ve içten tavırlarıdır...bilmiyorum, çözemedim daha :)) ]  Yani sadece tanıtımda çiftin uyumundan etkilenip ilk bölümünden hiç kaçırmadan izlemeye başladığım ilk ve eminim ki tek dizidir Karadayı.

Ve bunun sebebi tabiki de Kenan bey ve Bergüzar hanımın uyumudur. Hem fiziksel hem kimya bakımından. Ama bu iş sadece uyumla kalmadı, fevkalade oyunculukları  olmazsa olur mu hiç? [ Bergüzar Hanım'ı Karadayı'ya kadar pek tanımıyordum, onun kariyeri ile ilgili pek bilgim yoktu açıkçası. Yani hiç bir projesini izlememiştim. Çok güzel, belkide Türkiye'nin en güzel hanım oyuncusu olarak tanıyordum sadece. Ama artık Karadayının ilk bölümlerinden sonra "en iyi yerli hanım oyuncu" diye sorsalar düşünmeden Bergüzar Korel derim ] Onlar oyunculuk, samimi ve gerçekçi sahneler adına hep çıtayı yüksek tuttular, gittikcede yükseltiyorlar. Ulaşılamazlar artık :)

Onların şu anda açık ara başarılarından bahsetmişken. Beni çok sinirlerindiren ve üzen bir durum bizim medya işçilerinin oyuncuların oyunculukları yerine onların şahsi hayatı ile ilgilenmesi, bilip bilmeden hertürlü haberi yayınlamayı mümkün görmeleridir. Halk sanatçısının sanatını tanımalı bence, haberdar olmalı, onların şahsi hayatını değil. Herkesin kendi hayatı kendisi içindir kendini ilgilendirir. Ilgilendirmeli. Hele verdikleri emek karşılığı aldıkları ücretlerin sürekli sayılması/yayınlanması konusuna hiç girmiyorum, çok itici bir durumdur.

Tüm bunları sonuçlandırarak demek istiyorum ki her ne olursa olsun, dizinin gidişatı nasıl olursa olsun, bazen kızsamda, söylensemde ben 3.sezon olacağı için çok mutluyum. Bir düşünsenize ya 3.sezon kararı alınmamış olsaydı? dünkü bölüm son bölüm olurdu. Ve biz bayılarak izlediğimiz çifti bir arada kim bilir bir daha ne zaman görebilirdik :(
Ve bu yüzden dizinin mutlu sonuna inanmasamda, 3.sezonda bolca aşk dolu, romantik, eğlenceli sahneler izleyebileceğimize inanmasamda yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyor olucam. Olsun, bende yeni başka bir hikaye gibi kabul eder öyle izlerim (tabi geçenlerde sıraladığım klişeler dışında).
Yeter ki dizi bu başarısını sene ye de sürdürsün ve unutulmayacak final yapsın.

Ve kaç kez yazdım bilmiyorum ama yinede yazayım : Karadayı Kenan bey ve Bergüzar hanımın kesinlikle son projesi olmamalı!! Bundan böyle sürekli beraber sinema filmlerinde dizilerde rol almalılar! Yapımcılar da böyle uyumun kolay bulunmayacağını görüyorlardır değil mi?
Ama dizi bitmeden de ben onları birlikte dergi kapaklarında, programlarda görmeği çok isterim...

Sizlere sadece bu sezon ortalarında katıldığım için  hep yazmak istiyordum bu içimdekileri oyuncularımıza ait olanları, ama fırsat bulamıyordum...Ve evet bu gün 18 Haziran - Kenan İmirzalıoğlu'nun doğum günüdür :) Hem sezon finali hem de bunun içindir ki bu yazıyı bu güne isabet ettirdim, umarım fazla sıkmamışımdır sizleri sevgili Karadayı ailesi ;)

Ve...Iyiki doğdun Kenan İmirzalıoğlu, daha nice-nice mutlu başarılı sağlıklı yıllara. Daha nice ödüllere ve başarılı projelere. Her şeyin gönlünce olması dileği ile...

Her şeyin gönlünüzce olması dileği ile...
Herkese saygılar, sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder