Happy Birthday! :)

Merhabalar!! :)

Öncelikle...ben sosyal paylaşım sitelerini pek sevmem, hele ki Twetter'i.Twitter hesabımı geçen sene açtım (tarihini net olarak hatırlayamıyorum ama galiba bizim dizinin "Bünmayin" bölümlerine denk geliyordu :)) ) ve tek sebebi Karadyı ailesidir, yani MahirFerideFans hesabı. Karşıma çıkmıştı bir keresinde paylaşımlar, "ne güzel benimle aynı düşüncede olan bunca insan var" diye düşünmüştüm (ve de MahirFeride çalışmalarınızı çook sevmiştim ;) ). Ve kısa zaman içinde en çok uğradığım app'lar listesinde ilk sıralarda yerini aldı. Ve de tek pişmanlığım - keşke daha önce tanısaydım Karadayı ailesini (ama yinede zararın neresinden dönsen kardır, değil mi?:) ).
Demem o ki : doğum günün (müz) kutlu olsun sevgili MahirFerideFans! Daha nice güzel paylaşımlara (şimdiden finali düşünmek dahi istemiyorum, çok kötü oluyorum çünkü)... Ve de bazen (belkide sıkça) sabırsız, pesimist mesajlarda bulup bunalımlara sürükleye bildiğimi de biliyorum, kusura bakmayın :) Dediğim gibi psikoterapi izni sertifikası almanız yakındır ;)))

Ve de asıl doğum günü sürprizi senaristler tarafından gelmiş oldu. Bir Pazartesi... bir Karadayı bölümü...Ve böyle bir bölüm!! Uzun-uzuuun zamanın (yaz tatilllerini de sayarsak) en güzel, tatlı, samimi MahirFeride sahneleri içeren!! Çok güzel oldu bu tesadüf, çok!

0 yorum:

Yorum Gönder