Sevgili Melek ile Röportajımız...

Çünkü adil olan sever  de sayar da paylaşır da vicdanının sesini de dinler.

O bir Cumhuriyet kızı…Baş öğretmen Atatürk’ü örnek alan bir öğretmen…Harika öğrenciler yetiştiren…Duygusal ama mantıklı, sevgi  dolu, hep doğrularını savunan…Ve o bizce ismi ile bütünleşmiş harika bir “insan”

O bir insanı en iyi bakışları ve gülüşü anlatır diyor…Bizim onunla henüz bakışlarımız birbirine değmedi…Gülüşlerimiz birbirine karışmadı…Ama yüreğimiz belli konularda , tüm doğrularda her zaman umut ile sevda ile aile olabilme ile bir çarpıyor…Paylaştıklarımız çoğaldıkça sevgimizde çoğalıyor…

Evet ikinci röportajımız ailemizin “Melek”i ile…

Mahir&Feride FanClub :  Merhaba…Öncelikle bize kendinizden biraz bahsedebilir misiniz?
Melek : Bence bir insanı en iyi bakışları ve gülüşü tanıtır aslında ama biraz kendimden bahsetmeye çalışayım.26 yaşındayım ama kendimi bazen daha olgun bazen de daha çocuk hissediyorum.Yaş demişken burcumu söylemeden geçmeyim ikizler burcuyum.Çok sevdiğim başöğretmen Mustafa Kemal'i örnek alarak mesleğimi en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum.Hayatta her şey değerli ama ben en çok çocukları seviyorum.En mutsuz anımda bir çocuğun gülümsemesi beni de mutlu ediyor.Macera romanları okumayı sevsem de favorim şiirlerdir.Duygusal ve esprili biriyimdir yani tanıyanlar öyle söylüyorlar.Bir de çok konuşurum lafı uzattım belli oluyordur.Galatasaraylıyım ve Karadayı'yı çok seviyorum.

Mahir&Feride FanClub :  Karadayı’yı izlemeye başlama sebebiniz neydi, şimdiki sebepleriniz nelerdir?
Melek : Çok dizi izleyen biri değilimdir.Ama izlediğimde de tam anlamıyla kendimi verip o dizinin en iyi izleyicisi olmaya çalışırım.Üniversitede okurken Ezel dizisi oynuyordu tam müptelasıydım.Bir arkadaşım elinde bir gazeteyle geldi bak Ezel bitince seninki Karadayı olacakmış diye.Hemen aldım gazeteyi ve o an Kenan İmirzalıoğlu faktörüyle daha projenin adı varken izleyeceğime karar verdim.Bu şekilde izlemeye başladığım Karadayı özellikle hikayesiyle içine çekti hakime hanımla sahte kimlikle babasını kurtarmaya calışan kunduracı nasıl bir aşk yaşayacaklardı ve neler olacaktı.Şu anda izlerken sizlerin ve diğer arkadaşların attığı tweetlerle izlemek çok büyük bir zevk veriyor.

Mahir&Feride FanClub :  Her zaman Karadayı bir kurgudan ibaret değil diyoruz… Karadayı sizin için ne anlam ifade ediyor?Hayatınıza neler kattı Karadayı?
Melek : Ben hep söylüyorum yine söyleyim Karadayı bizler için bir diziden ibaret değil.Her hafta muhteşem bir oyunculuk resitali izleme zevki bazen şiir ziyafeti bazen bozuk giden düzeni sorgulamayı bazen o sıcacık mahalle kültürünü ailenin ne demek olduğunu hayata umutla bakmayı adaletin ülkemizde işleyişini ve yüreğimize öyle bir Mahir Feride sevdası kazıdılar ki kim der bunlara kurgu hepsi samimi hepsi hayatın içinden hepsi gerçek.Ama en önemlisi Karadayı sayesinde tanıdığım birbirinden güzel insanlar ve bu güzel insanlardan tüm samimiyetimle yüreğimi açtığım dostlar kattı ya hayatıma daha ne yapsın iyi ki varsın KaradayıJ

Mahir&Feride FanClub :  Karadıyı’nın çıkış noktası babası için adalet arayan Mahir’in vereceği savaştı…Oyunla ama hak hukuktan ayrılmadan…Ama öyle şeyler yaşandı ki Mahir hak hukuku bir kenara bırakarak adaleti kendisi sağlamaya çalışıyor.Bu işleyiş hakkında ne düşünüyorsunuz?Ve gerçek hayatlarımızda bu işleyişin/yaşanılanların aslında pek farklı olmadığını düşünüyor musunuz?Adalet(sizlik) konusunda…
Melek : Mahir benim hassas noktamJ şaka bir yana tabi de Mahir’e hak vermemek elde değil adaletin bozuk düzenine o kadar çok şahit oldu ki o kadar kötü şeyler yaşadı ki ama yine yüreği adalet için çarpan mesleğini layıkıyla yapan hakime  Feride olmasa Mahir tökezleyip babasını kurtaramayacaktı.Yani eller silah değil kalem tutmalıdır.Adalet topaldır ağır yürür fakat gideceği  yere er geç varır.Mahir içinde başka çıkış yolu olmalıydı o cesur yüreğini mertliğini o çamura batmış kabadayılar dünyasında aramamalıydı.Gerçek hayatta şu an adalet olmadığına inanıyorum ama umudumu kaybetmiyorum benim üstüme düşen yaptığım her işte vicdanım rahat mı önce biz kendi hayatımızda bir adil olalım sonra etrafımızdaki bozuk düzeni nasıl düzeltebiliriz buna bakalım.Mücadele etmekten vazgeçmeyelim.

Mahir&Feride FanClub :  Çok kutsal bir mesleğiniz var…Eminiz ki bunu da çok güzel bir şekilde icra ediyorsunuz…Sizce ilk olarak bir öğrenciye ne öğretilmeli?Sevgi?Saygı?Adil olmak?Paylaşmak? vs…
Melek : Ben elimden geldiğince çocuklarıma gerçek hayatı da öğretmeye çalışıyorum.Geleceğimizi emanet edeceğimiz pırıl pırıl gençler yetiştiriyoruz sonuçta.Aslında Sait Faik’in söylediği gibi her şey bir insanı sevmekle başlar.Ben zaten çocuklarda sevmek duygusunun çok fazla olduğuna inandığımdan öncelikle adil olmalarını öğretmeye çalışıyorum çünkü adil olan sever  de sayar da paylaşır da vicdanının sesini de dinler.Adil olan kişi her yerde kim olursa olsun haksızlık varsa onu düzeltmeye çalışır.Adil olan kişi paylaşımcıdır.

Mahir&Feride FanClub :  Karadayı ile birlikte var gücümüzle “en son umut ölür bu hayatta” diyoruz…Umut adına düşünceleriniz ve hayata bakışınız değişti mi Karadayı ile?
Melek : Karadayı’da bazen umut diye diye çıldırdığımız anlar da oldu ama umutsuz olmaz tabi ki.Yaşanan gün nasıl olursa olsun beklenen gün her zaman daha güzeldir.Çünkü geçmiş kayıplarla gelecek umutlarla doludur.Karadayı nın en güzel katkılarından biri de umudunu kaybetmeyeceksin arkadaşı öğretti.Siz sevgili fan clubumuz ve bazı arkadaşlar öyle bir anda umut oluyorsunuz ki bana işte diyorum ki bunlar hep Karadayı etkisi J

Mahir&Feride FanClub :  Peki sizin hayat felsefeniz nedir?
Melek : Hayat felsefemde çok fazla anahtar sözcüklerim vardır ama en çok kullandığım “empati” bir olay yaşandığında hemen ben olsam ne yapardım diye düşünüyorum.Zaten anlayışlı hoşgörülü biri değilseniz empati yapamazsanız.İnsan ne yaparsa yapsın samimi olmalıdır ben buna çok dikkat ediyorum.Bir de her gece kafamı yastığa koyduğumda vicdanım rahatsa oh ne ala ben de keyiflisi olmaz.

Mahir&Feride FanClub :  Duygusal bir insansınız…Kaderci misiniz yoksa hayalleriniz doğrularınız doğrular için her daim savaş verenlerden misiniz?
Melek : Mahir gibi mücadeleci Feride gibi doğrularımdan taviz vermeyen biriyimdir.Hırslıyımdır biraz idealistlikte var bu yüzden kolay kolay pes etmem.Ama bazen ne kadar mücadele etseniz de olmuyor işte bu noktada tam kader devreye giriyor.Benim sevdiğim sözlerden biri de “ Kaybettiğinde değil vazgeçtiğinde yenilirsin.”işte böylece gidiyoruz bakalımJ

Mahir&Feride FanClub :  Bunu sormazsak olmaz… : ) Koyu bir Galatasaray taraftarı olduğunuzu biliyoruz.Kadınlar pek futbolu sevmez.Nereden geliyor bu futbol sevginiz?
Melek : Klişe bir laf olacak ama kendimi bildim bileli GalatasaraylıyımJAnlatılanlara göre çok sevdiğim hayatta en değer verdiğim güzel insan ablam ben ağladığım zaman Cimbombom dermiş bende susup gülermişim.Anne babadan sonra Cimbom demişim zatenJDuygusal biri olduğumdan olabilir belki çok bağlıyım Galatasaray’a benim şu hayatta olmazsa olmazlarımdan yüreğimin en güzel yerlerinde birinde.Son yıllarda ülkemizde maalesef futbol olmasa da yabancı liglerdeki maçları tavsiye ederim bayan arkadaşlarıma bence futbol güzel oyunJ

Mahir&Feride FanClub :  Mahir ile Feride aşkı bizler için çok farklı ve ayrıcalıklı…Ve bu sevda hikayesini seven çok önemli bir izleyici kitlesi var.Neden sevdik ve seviliyor bu hikaye?
Melek : Mahir Feride nelerle sınandılar ne kadar badireler atlattılar neler yaşadılar ama kime sorarsanız sorun böyle bir sevda yaşamak ister misiniz diye evet diyeceklerdir.Bu sevda gerçek bu sevda samimi içten bu sevda sevda gibi bir sevda.Bu sevdayı kurgu olmaktan öteye geçiren bence Kenan İmirzalıoğlu ve Bergüzar Korel oldu.İkisi arasındaki o uyum o enerji öyle bir yansıdı ki inanmamak elde değil bu sevdaya.Onların uyumuyla yazılan o sözler ve bunu ekrana taşıyan çekimlerde çok iyi olunca ortaya efsane Mahir Feride sevdası çıktı.

Mahir&Feride FanClub :  Biliyoruz ki Mahir karakterini en iyi anlayabilen izleyicilerinden biriside sizsiniz. : ) Son oynanan oyun ve Mahir karakteri hepimizi hüsrana uğrattı.
Bu işleyiş hakkında düşünceleriniz nedir?Mahir ile Feride karakterlerinde ya da ilişkilerinde şunlar olmalı ya da olmamalı dediğiniz noktalar var mı?Nelerdir?
Melek : Öncelikle Mahir bile sessiz kalırken bu oyuna evet onu savunup korumaya çalışıyordumJ Ben bu oyunu kesinlikle kabul etmiyorum ama yaşandı maalesefLBu sevda da benim isteğim yalandan da oyundan da olsa olmasın 3. şahıslar o gözler bakmasın başkasına o dudaklar öpmesin başkasını bunu temenni ediyorum.Bu sevda öyle bir sevda ki olmaması gereken bir sahneydi.Mahir’e kızdığım nokta çok duyarsızlaştırdılar nerde o gözlerinin içi gülerken sevdasına bakmaya doyamayan adam nerde ahu gözlüm diyen eski Mahir tamam bir oyun oynuyor ama bu kadar olmaz.Günlüğü okumaya başlayan Mahir de hala hareket yok umarım bu durum düzelecektir.Ben Mahir’e güveniyorum yine de bakalım ne olacak.

Mahir&Feride FanClub :  Mahir ile Feride sevda hikayesi adına bundan sonraki beklentileriniz nelerdir?İzlemek istedikleriniz?
Melek : Mahir Feride hep olsun her daim izlerim ben o yüzden izlemek istediğim çok sahne var aslında.Bundan sonra beklentim tez vakitte hasreti bitirip birbirlerine baksınlar el ele olsunlar çok acı çektiler mutlu olsunlar tabi bu pek mümkün olmayacak gibi bir müddet dahaLBundan sonra olmasın belgin falan Mahir Feride kızsınlar bağırsınlar çağırsanlar küssünler ama bu 3.şahıslar yüzünden olmasın temennim hep el ele olmaları da ama illa ki senaryo gereği uzak kalacaklarsa bile kendi mevzuları için olsun o yaralar tedavi edilir de yalandan da  olsa 3.şahıslarla ilgili mevzular derin yaralar açar.

Mahir&Feride FanClub :  En sevdiğiniz Mahir ile Feride sahnesi ve repliği hangisi?
Melek : En sevdiğim sahne 28.bölüm itiraf sahnesi ben günlerdir susuyorum fakat hakikat değişmiyor Feride hala tüylerim diken diken oluyor.Replik çok fazla ama şu an aklıma geleni yazayım “Ben yalnızca sevdiklerimden korkarım çünkü beni sadece onlar incitebilir” demişti ya Mahir.

Mahir&Feride FanClub :  Mahir ile Feride hikayesinde çokça izlemek istediğiniz, hayalinizdeki bir sahneyi bizlerle paylaşabilir misiniz?
Melek : Mahir Feride söz konusu olunca izlemek istediğim hayalini kurduğum sahne o kadar çok var ki şu an da gözümün önüne getiriyorum ama sözcüklerle ifade edemiyorum.Ama Feride ve Mahir’i anne baba olarak izlemeyi çok istiyorum.Ama bunu sadece bir iki bölüm değil  hamilelik sürecinde Ferideyi Mahir’in nasıl davrandığını Deniz Bahar olduğunda nasıl anne baba olacaklarını izlemek isterim.

Mahir&Feride FanClub :  Sizce aşk nedir ve  siz hiç aşık oldunuz mu?
Melek : Bana göre şu an  kavuşamamaktır aşk diyorum.Aşk  kalbinin çalıştığını fark ettiren bakışını gülüşünü hayatını değiştiren çok güzel bir duygudur aslında.Herkesin kafasında bir profil vardır şöyle olsun böyle olsun diye yok işte öyle olmuyor o kalp atınca o profil falan gidiyor ben gülüşüne aşık olmuştum.Bu mevzuyu derinleştirmeden güzel şey aşık olmak hele kavuşunca daha da güzeldir herhalde diyerek noktalayayım.

Mahir&Feride FanClub :  Herkesin hayalinde bir beyaz atlı prens vardır? Sizin prensiniz nasıl biri? Ve sizce Kunduracı Mahir mi? Karadayı Mahir mi?
Melek : Aslında bir önceki soruda da söyledim hani o kalp atması farklı bir şey ama tabi ben halen ilk izlenim için gülüşü ve bakışı samimi olsun yeter diyenlerdenim.Bir insanı sevmek onu tanıdıkça olur ya daha çok seversiniz tanıdıkça ya da sevmezsiniz o yüzden ilk izlenimden hareketle vakit gerek.Ben beyaz atlı prensimin Kunduracı Mahir gibi olmasını isterim tabiJ onun kadar güzel baksın onun kadar güzel gülsün onun gibi cesur adil yardımsever emekçi olsun her işte... Mahir olsun işte yaJ

Mahir&Feride FanClub :  Mahir ile Feride sevdikleri doğruları için kendilerini sevdalarını, hayallerini feda edebilecek iki karakter…Sizce gerçek hayatta var mı Mahir’ler…Feride’ler?
Melek : Gerçek hayatta da vardır halen sevdikleri için hayatlarını feda edecek kişiler diye düşünüyorum zaman zaman sevdikleri için hayallerini hiçe sayan ya da doğrularından taviz veren insanlar oluyor bence.

Mahir&Feride FanClub :  Siz Mahir olsaydınız sevdikleriniz için bu kadar çabalayabilir?Feride olsaydınız sevdanız adına yaşanan oyunlar yalanlarla birlikte bu kadar affedici, fedakar, cesur ve güçlü olabilir miydiniz?
Melek : Mahir olsaydım yapardım tabi ki o kadar yüreği sevdikleri için çarpıyor ki aslında Mahirin  ondan çok kızamıyorum kendisi için değil hep başkaları için yaşıyor Mahircim hep sevdikleri hayatının merkezinde Mahir’in.Feride kadar da affedici fedakar olurdum ne yapayım kıyamam sevdiklerime, aslında Ferideye sürekli ağlıyor diye kızıyoruz ama Feride çok cesur ve güçlü.Mesela Belgin'li mahkeme sahnesinde çok güçlüydü ben olsam o an o kadar  güçlü durabilir miydim şüpheliyim kendimden.

Mahir&Feride FanClub :  Sizce bir ilişkide ilk olarak ne önemlidir?İlişkilerde en önem verdiğiniz nokta nedir?
Melek : Ben ilişkide samimiyeti çok önemli görüyorum.Bir insan bakışında gülüşünde konuşmasında sevgisinde samimiyse korkmayacaksın o insandan.Samimiyetten kastım ne yaparsa yapsın sahiplenmesi hissetmesi yaşamasıdır.Bence zaten samimiyet bitince sevgi de bitiyor ilişkide bitiyor.

Mahir&Feride FanClub :  Biliyoruz ki öğrencilerinize sorduğunuz sorularda Mahir Feride adları ile sorular soruyorsunuz…: ) Bunun ilgili bir anınızı paylaşabilir misiniz bizlerle?
Melek : Bu okulumda yeniyim ama 1.sezonda ilk çalıştığım okulumda anım çok.Tahtaya örnek cümlelerde Mahir Feride ismini kullanınca hemen Karadayı  izlediğim belli oluyordu.Ders aralarında sohbetlerde falan da konuşuyorduk.Sınavın birinde atasözü vermiştim kısa bir kompozisyon yazın diye uyanık öğrencim 16.bölümden sahneler yazmıştı Mahir Feride’den önce lokantaya gider domates çorbası sipariş eder falan diye çok gülmüştüm.

Mahir&Feride FanClub :  Öğrencileriniz biliyor mu Karadayı sevginizi? : ))
Melek : Eş dost akraba mahalleli falan biliyor da şu anda yeni öğrencilerim çok bilmiyorlar.Ama keşfetmeye başladık burada da.

Mahir&Feride FanClub :  Dizimizde şiirlerin yeri ayrı…Şiirleri Karadayı ile daha da sever olduk.Sizinde şiiri çok sevdiğinizi biliyoruz…Özellikle Orhan Veli…Neden Orhan Veli? Ve nereden geliyor bu şiir sevginiz?Ve en sevdiğiniz şiir hangisi?
Melek : Karadayı’da en çok sevdiğim sahnelerden biri de o şiir okunan sahneler oluyor tadına doyum olmuyor gerçekten.Galatasaray sevdamı yapan canım ablam Orhan Veli’yi çok sevmemde de etkili oldu.Ablam şiir okumayı çok sever ilkokul 3.sınıfa gidiyordum galiba bana ilk Anlatamıyorum şiirini okudu ve büyüyünce Orhan Veli’yi daha iyi anlarsın demişti.Ve zamanı geldi diye Orhan Veli’nin bütün şiirleri kitabını hediye ettiğinden beri yüreğimde bir de Orhan Veli var.En çok beni bu havalar mahvetti şiirini severim.

Mahir&Feride FanClub :  Dizimizde eski şarkılara yer veriliyor…Özellikle Mahir Feride sahneleri o şarkılarla , şarkılar bu sevda hikayesi ile bambaşka bir hal alıyor.Siz ne tür müzikleri/şarkıları seviyorsunuz?Ve Karadayı’da ki bu işleyiş hakkında ne düşünüyorsunuz?Ve Mahir ile Feride sevda hikayesi ile bütünleştirdiğiniz bir şarkı var mı? Ya da dizide yer verilmesini istediğiniz bir şarkı?
Melek : Ben de daha çok nostaljik şarkıları seviyorum.Şarkılar bence o anki sahneyi ölümsüzleştiriyor replikleri unutuyoruz bazen ama o şarkıyla bütünleşen sahne aklımızdan hiç çıkmıyor.Karadayı’da müzikler çok güzel çok etkileyici çalınan şarkılarla da güzel oluyor.Aslında Mahir Feride sevdasına özel bir şarkı yapılsa çok güzel olur.Şu an için aslında sorma ne haldeyim şarkısıyla ilgili bir sahne olabilir bence.

Mahir&Feride FanClub :  Karadayı da en etkilendiğiniz sahne hangisiydi?
Melek : Nazif Baba hapishanede bir gün Mahirle görüşmemişti ya Mahir de duvarın arkasından konuşmuştu  o sahne çok etkilemişti.Aslında o kadar çok daha sahne var ki şu an ilk aklıma geleni yazdım.

Mahir&Feride FanClub :  Dizide en sevdiğiniz karakter hangisi ve de neden en sevdiğiniz?Ve size en yakın karakter hangisi?
Melek : En sevdiğim karakter Nazif Baba Çetin Tekindor’un muhteşem oyunculuğuna da şapka çıkaralım.Nazif Baba gibi insanlar ne kadar çok olursa işte dünya asıl o zaman yaşanılacak güzel bir yer olur.Mahir’i insanlara karşı merhametinde Feride’yi de fedakarlık kısmında kendime yakın buluyorum.

Mahir&Feride FanClub : Karadayı’nın olmazsa olmazları nelerdir sizce?
Melek : Umut, Nazif Baba ve şiirleri, bizim yer ve Mahir Feride sevdası şart dizimize.

Mahir&Feride FanClub : Kenan İmirzalıoğlu ve Bergüzar Korel ikilisine kurgu tarihinin çifti diyoruz.Siz ne düşünüyorsunuz bu ikili, bu uyum ve performansları hakkında?
Melek : Kenan İmirzalıoğlu ve Bergüzar Korel gerçekten her hafta tabi bazı bölümlerde daha da çok devleşen oyunculuk sergiliyorlar her hafta sinema şöleni tadında oyunculuk resitali sunuyorlar oynamıyorlar yaşıyorlar.Onların arasındaki bu uyum zaten kurgu değil de gerçek bir sevda izleme zevki yaşattılar hissettirdiler bizlere.İkisininde zaten performansı ortada müthişler.

Mahir&Feride FanClub : Başka projelerde birlikte görmek ister misiniz bu ikiliyi?
Melek : Bu ikili hangi projede yer alırsa alsın bu uyumla hep en iyi ikili olacaklardır.Ben sinema filminde izlemeyi çok istiyorum.

Mahir&Feride FanClub :  Sema Ergenekon ve Eylem Canpolat hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Melek : Öncelikle daha çok erkeklerin egemen olduğu bir sektörde parlayan yıldızlar Allah nazarlardan saklasın.Çok başarılı işlere imza atıyorlar benim tanışmam Karadayı sayesinde oldu ama diğer işlerini de duyuyoruz.O aralarındaki samimiyete dostluklarına bayılıyorum.Bir de gerçekten toplumcu olmaları yani halkın içinden olmaları yaşanan haksızlıklara duyarsız kalmamalarını hayranlıkla izliyorum.Her şey güzel gönüllerince olsun.Tabi ki bana Karadayı ve ailesini kazandırdıkları için de çok teşekkürlerimi sunuyorum.

Mahir&Feride FanClub : Sevgili Sema Ergenekon & Eylem Canpolat ile aramızdaki bu sevginin bu bağın sebebi nedir sizce?
Melek : Sevgimizin sebebi yüreklerimizin uyuşması gönüllerimizde dediklerimizde samimi olmamız.Birbirimizi görmesek de o yüreklerimiz sayesinde anlaşabiliyoruz işte gerçek sevgi.

Mahir&Feride FanClub : Mahir&Feride Fan Club’u nasıl keşfettiniz?Ve Sizce Mahir&Feride Fan Club?
Melek : Twitter’a üye olmamım sebebi sizsiniz.Mahir Feride sözlerine fotoğraflarına bakarken  google de tesadüfen gördüm ve şükürler olsun ki görmüşüm.Siz sevgili fan clubumuz ne desem gerçekten az iyi ki varsınız ve çok seviyorum.Öncelikle benim için umutsunuz  o kadar bölüm sonrası diğer bölüm için kendime getirdiniz ki sağolunJKaradayı ailesini oluşturan kocaman yürekli çok güzel bir insansınız.Bence bu ailemizin temel taşısınız sağ olun var olun.

Mahir&Feride FanClub :  Bizliyoruz ki Kardayı sayesinde görmeden birebir tanışmadan çok kişiyle dostluklar kurdunuz.Karadayı ailesi hakkında düşünceleriniz nedir?
Melek : Karadayı ailesi candır can. Gerçekten o kadar içteniz ki aile sözcüğünü layıkıyla taşıyoruz.Karadayı’nın bana en güzel katkısı bu aile ve aile içinde de özellikle çok güzel dostlar kazanmam.Yüreğimin en güzel yerlerinde buradan kazandığım dostlarım var.Gönüllerimiz hep bir umarım bir gün yüz yüze buluşup sohbetin dibine vururuz.Karadayı ailesini çokkkkkkkkkk seviyorum sevgiler saygılar canım ailem.

Mahir&Feride FanClub :  Diziye , Mahir ile Feride’ye , senaristlerimize , oyuncularımıza , tüm ekibe  ve Karadayı ailemize dair en son neler söylemek isterdiniz?
Melek : Karadayı hep sürsün diyeceğim ama bu mümkün değilLİyi ki varsınız hepinizi çok seviyorum başarılarınızın devamını diliyorum sağ olsunlar var olsunlar her şey gönüllerince olsun ve efsane dizimize üzülerek de olsa efsane bir final bekliyorum.

Mahir&Feride FanClub : Peki her şeyden bağımsız olarak bizlere en son ne söylemek istersiniz?
Melek : Bir hatamız varsa af ola  aslında istediğim gibi olmadı çünkü biraz yoğunum ama tüm samimiyetimle içtenlikle cevap vermeye çalıştım.Hepinizi çok seviyorum.Yaşasın KARADAYI Yaşasın KARADAYI AİLESİ.

Bu güzel röportaj için çok  teşekkürler sevgili Melek ( ) ...Sizi iyi ki tanımışız.İyi ki yollarımız birleşmiş Karadayı ile…İyi ki varsınız! Var olun hep…



Karadayı’ya dair
En bölüm : 28.bölüm
En karakter : Nazif Baba
En sahne : Mahir’in itiraf sahnesi
En performans : Feride’nin kardeşi Melih’in ölümündeki performansı
En replik : Ben yalnızca sevdiklerimden korkarım çünkü beni sadece onlar incitebilir
En mekan : Bizim yer
En kostüm : Mahir’in mavi gömleği :) Mahir’in deri ceketli haline bayılıyorum Ferde’nin kıyafetleri beğeniyorum zaten özellikle paltolarını
En şarkı : Sensiz saadet neymiş

Size dair
Burcunuz : İkizler
Tuttuğunuz takım : Galatasaray
Hayatta en çok kıymet verdiğin insan : Ailem ayrım yapamıyorum ama ablamın yeri çok başka
En sevmediğiniz huyunuz : Çabuk sinirlerim ama o da zaten hemen geçer
En sevdiğiniz huyunuz : Samimiyimdir
En sevdiğiniz gün : Pazartesi
En sevdiğiniz şehir : Görmedim ama İzmir’i çok seviyorum.
En görmek istediğiniz ülke veya şehir : İtalya’ya gitmek isterim.
En sevdiğiniz kitap : Uçurtma Avcısı
En sevdiğiniz şarkı : Kimseye etmem şikayet
En sevdiğiniz yemek : İçli köfte
En sevdiğiniz tatlı : Maraş dondurması
En sevdiğiniz aksesuar : Küpelerimi çok severim.
En sevdiğiniz renk : Kırmızı
En sevdiğiniz mevsim : İlkbahar
En sevdiğiniz spor : Futbol izlemeyi basketbol oynamayı seviyorum.
En sevdiğiniz sinema filmi : Babam ve Oğlum
En sevdiğiniz oyuncu (erkek) : Kenan İmirzalıoğlu
En sevdiğiniz oyuncu (kadın) : Bergüzar Korel
En sevdiğiniz dizi : Karadayı
Kurguda en sevdiğiniz çift : Mahir Feride
En sevdiğiniz tarihi kişilik : Mustafa Kemal Atatürk





0 yorum:

Yorum Gönder