"MF aşkını 3.sezonda neler bekliyor?"

Sevgili karadayı ailem.. Bu benim blogtaki ilk yazım.. Bu yüzdendir ki, ufak tefek acemiliklerim olursa şayet, mazur görün. Evet başlıyorum. MF sevdasını 3. sezonda neler bekliyor sorusuna karşın düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim. fragmanlar yayınlandı yüreğimiz paramparça oldu.. her ne kadar böyle şeylerin olacağını bilsekte tam olarak hazır değilmişiz bu acı dolu sahneleri izlemeye... ama bol gözyaşı dökmemiz lazım mahirin o 8 ay içerisinde nasıl bir ruh halinde olduğunu kavrayıp ona hak vermemiz lazım.. işte bu yüzden o hüzünlü sahneleri izlememiz şart.. başka çıkış yolu yok.. gel gelelim mahir feridenin yollarının kesişme noktasına.. her ne kadar ayrı şeyler düşünselerde, yolları aynı karanlığa çıkacaktır.. birbirlerine yardım etmek, 2. sezondaki gibi işbirliği yapmak adına beraber hareket edeceklerdir.. bu da demek oluyor ki, onlar ayrılsalar da sevgili olacklar.. yolları kesişecek vs. mf aşkı küllerinden yeniden doğacak..ve her bölüm şahitlik edeceğiz onların benzeri bulunmaz sevdasına.. yılmadan usanmadan izleyecegiz onları, bunu yaparkende kalbimizden geçenleri blogumuzda paylaşmayı unutmayacağız... (bu bloga sık yazı yazmayanlar için geçerlidir hemen üstünüze alınmayın efenim :) ) 
bu arada feride cephesinde mehmet saim gerçeği de var.. beyefendinin babası olduğunu öğrendiğinde yıkılacaktır..işte tam da bu zamanda feridenin mahire ihtiyacı olacaktır.. mahir de yalnız bırakmaz sevdasını.. her daim yanında olur. buna inancımız tam.
belgin konusu var birde. bence ortişler belgini mahire aşık etmesinler sonra karadayı ailesinin dırdırından kurtulamazlar :) şaka bir yana bu aşkın saflığının  gelen 3. şahıslarla bozulmasına katiyen göz yummayız. yumamayız yani. bu da böyle biline:)))
birde bunu her zaman söylüyoruz zaten ama ben yinede es geçmek istemedim. KARADAYI İÇİN MUHTEŞEM BİR FİNAL İSTİYORUZ!  herşeyiyle süper olmalı mutlu son olmalı.. :) :) denizle bahar gelmeli :) 

evet ilk yazım kısa oldu klavyeden dolayı. yoksa daha neler nelerrr yazmayı düşlemiştim ama bunada şükür :) bu arada yazdıklarımı okuduktan sonra eleştirirseniz şayet, bunları yazan 8. sınıfa geçmiş bir kız çocuğudur diye de belirteyim. yani yazım sizinkilir gibi mükemmelll değil bu da yaşımdan dolayıdır. beni anladığınızı düşünüyorum. yazımı umarım beğenirsiniz. hepinize iyi akşamlar :) 

saygılarımla...


0 yorum:

Yorum Gönder