KARADAYI 3.SEZON

16 Haziran’dan itibaren Mahir Kara’nın ağzından dökülen “Sen yanmazsan ben yanmazsam biz yanmazsak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa” dizeleriyle yatıp kalkıyoruz.Karadayımız öyle bir sezon finali yaptı ki bütün yaz konuşuldu.Tabi biz Karadayıseverler olarak vakit geçmek bilmedi.Eski bölümleri izleyerek muhabbet ederek bir nebze olsun vakti geçirdik.Derken ilk tanıtım geldi.Şehri İstanbul’un göreceği en güzel çift bizim yerde dans ediyorlardı biliyorduk hayaldi ama o an nasıl mutlulukla doldu içimiz tanıtımın sonlarına doğru bir hüzünle gözlerim yaşardı.Başlamıştı yine kafamda binlerce soru neler olacak neler…2.tanıtım geldi.Bu sezonunda bol sevdalı olacağı belliydi ve tabi ki çok acı çekeceğimizde ama Mahir’in okuduğu şiirden anladık ki bu sevdanın küllerinden yeniden doğacağına dair umut yeşerdi yüreklerimizde.Artık 2.tanıtım sonunda gözlerimden yaşlar akıyordu.3.tanıtım geldi.Mahir’in biçare hali Nazif Babanın benim senin gibi oğlum yok artık dediğinde hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Bana göre insanları güldürmek kolaydır ama bir insanın kalbinin derinliklerine dokunup ağlatmak çok zordur.Şunu da belirteyim ağlasak da elbette bu zor günleri geçirip sevgili senaristlerimiz yüzlerimizi güldürecektir.Karadayı ekip olarak 3.sezona o kadar güzel hazırlanmışlar ki 3 tanıtımda dağıttılar.Hep söylüyorum yine söylüyorum Karadayı bir diziden daha fazlası ve efsane olan dizi 3.sezonda daha efsaneleşecek.

Karadayının bana kattığı birbirinden değerli ailem için de her gün şükrediyorum.3.sezon tüm Karadayı ailesine hayırlı uğurlu olsun.

Sevgili fan clubımızın sorduğu 3.soruya da cevap verip(aslında bu sorulara verilecek cevaplar uzun da kısa cevap vereyim) sıkmayım daha fazla sizleri.

Mahir Feride sevdasında 3.sezondan beklentim daha çok birbirlerine kenetlenmeleri ellerini bırakmamaları birbirlerine daha da çok aşkla bakmaları çünkü onlar birbirlerinden ayrı olduklarında yüreğimiz kan ağlıyor.

Sen yüz çevirecek olsan ay kapkara olur gamdan 
Ayın da evini yıkmayı kastediyorsun etme 
Bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan 
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun etme      

Onlar ayrı kaldıklarında halimiz bu dizelerdeki gibi oluyor.

Kenan İmirzalıoğlu Bergüzar Korel gelmiş geçmiş kurgu tarihin efsane aşklarının 1 numarası.O kadar güzel canlandırıyorlar ki Mahirle Ferideyi hissettiriyorlar yaşatıyorlar hep var olsunlar.Her hafta oyunculuk resitali sunuyorlar yüreklerimize dokunuyorlar.

Sevgili senaristlerimiz iki güzel kadın tek yürek kardeş bence onlar.Adaleti aileyi sevgiyi sevdayı o kadar güzel yazıyorlar ki kelimeleri heder ediyorlar.Karadayı ailesi olarak bize kattıkları umut için de çok teşekkürler iyi ki varlar.

Aslında daha o kadar çok şey var ki Karadayı ya dair ama artık noktalayayım.Hatamız varsa affola Sevgiler Saygılar.

MELEK




0 yorum:

Yorum Gönder