Aşkın "Yalın Hali"

Bir sevgi için ölmek bu devirde kimin harcı? Sen ölebilir misin aşk için? Kim unutur o güzel repliği "aşkından ölüyorum görmüyor musun " peki "sensiz nefessiz kaldım" diyebilir misin birine? Sevmeyi yanlış biliyoruz biz. Sevmek onun uğruna yaşamak aslında! Feride gibi! Sapasağlam, dimdik, ve aşk gibi tek hece... Uğruna herşeyden, herşeyinden vazgeçerse bir insan; ailesinden bile, sadece aşk için, işte o kadının aşka yaklaşımı aşka inancınızı tazeler! Belki de bizi çeken yanı bu dizinin: "yalın hali" aşkın! Peki Mahir gibi olmak! İsmi ile müsemma! Her işin erbabı o! Kıskandığında gözlerinden ateş saçan, kızdığında öfkesi bedeninden taşan bir mahir! Sevgisi dağı deler, öfkesi hiddeti bile biz sevenlerini deli eder! Benim için ismi gibi iki hece o; sevda! Yüreğiyle yaşayan bir adam hayal etmemiştim hiç! Bu yaşımda bana dize dize sözler yazdıran bir adam! Peki böylesi güzellikte bir aşk sizce neleri haketti? İlk sezondan bu yana verilen sözlerden gerçekleşen sayısını çıkarırsak muazzam bir hayal kırıklığı çıkıyor bende! Ama biliyorum ki bazı durumlarin gerçekleşmesi için altyapı şarttır! Bu sebeple ısrarla bu nikah olmalı diyenlerden biriyim. Birde evli olarak kavga etsinler, evli olarak mutlu uyansinlar, evli olarak hayat mücadelesine girsinler el ele, evli olarak verilen sözlerini tutsunlar! İşte tamda bu yüzden benim için bu ikilinin aşkı üç hecedir! Söke söke alınan/alınacak bir üç hece! Mutluluk. Herkesin mutluluğu daim olsun inşallah... Telefon ile bu kadar oluyor. Bir hata yanlış kusur varsa affola!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk ben okudum. :))))

Tekrar tekrar söylemek istiyorum. Bu düğün olacak yani olmalı. Şimdiye kadar çoktan olmalıydı ama sezon sonu kesin olmalı.

Yorum Gönder